May 01, 2017

Green smoothie

Hej-hej alla!
Här sitter jag äter min lunch idag i vårt vardagsrum, som var lite grön smoothie av spenat, banan, kvarg, avokado, chia frön bland annat. Den fick tyvärr lite för mycket smak av grönsakerna, får testa en ny recept till nästa gång. Det blir ju lite svårt när man inte vill tilläga nåt sött. Imorgon börjar jag 100% på mitt jobb igen, tills jag åker till Ungern, som är den 7e juni. Känns skönt att maxa allt nu innan man åker, känns som om jag har haft alldeles för mycket semester den senaste tiden. Nu ska det bli en månad av jobb, träning, och bra kost. Kommer bli skönt efter Paris där vi mest åt croissant... Kommer komma med en lite "photo diary" om resan lite senare.

Kram på er, Ester

/Hi everybody! 
Here I'm siting and eating my lunch earlier today in our living room. It was some green smoothie of spinach, banana, yoghurt, avocado and chia seeds among others. Unfortunately, the vegetables took over the flavor too much, I'll probably try a new recipe next time. It's hard to get a good taste when you don't want to put any sweet in it. Anyway, tomorrow I will start working 100% on my job again until I travel to Hungary, which is on the 7th of June. It feels good to go all in on everything this month, I had too much vacation and free time lately. Now it's time for a month with work, workout and diet. It'll be relief after Paris, where we mostly ate croissants... I'll also write a little photo diary about our Paris trip later.

Many hugs, Ester


(Click on the photos for better quality)
/T-shirt from Kenzo, trousers from Mango, Sweater from NoaNoa/

No comments:

Post a Comment