November 12, 2016

Tiger skirt

Har äntligen fått en dag ledigt från jobb och plugg, men imorgon är jag tillbaka igen, har 100 saker jag måste ordna med...kommer bli kul! usch men hur som helst had på mig min nya kjol idag för frukost i min favorit kaffe i Malmö med Lorentz. Den är från Kenzo x Hm, älskar den verkligen, råkade dock beställa den i för stor storlek tyvärr, men det får vara, jag får kanske sy om den lite eller så får jag använda bälte. Den varma "puff-puff" jackan är från Mango, tröjan är från Italien, bälte från Acne ,och skor + väska från Stella McCarney. Ha en fin lördag alla!

/Finally a day off from work and studies, but tomorrow I'm back again with 100 things to do...it'll be fun! ugh but anyhow I was wearing my new skirt today for breakfast in my favourite coffee in Malmö with Lorentz. It's from Kenzo x Hm, and I really love it, I unfortunately  ordered a size too big, but nevermind I can use a belt to it or try too sew it smaller. The warm "puff-puff" jacket is from Mango, the sweater is from Italy, the belt is from Acne, and the shoes + bag are from Stella McCarney. Have a great Saturday everyone!

No comments:

Post a Comment