November 19, 2016

Think pink

Min absolut favorit färg på höst/vinter perioden är rosa, jag kan bara inte få nog av den! Kappan är från Zara och örhängen från H&M, det är också en ny favvo: långa + glittriga ska de helst vara! Är så glad att jag äntligen är ledig, saknar att jag kan inte vara aktiv på mina sociala medier och blogg när jag jobbar flera dagar i sträck. Önskar er iallafall en skön helg, kommer med lite fler post senare. Kramar 

/My absolute favourite color from this season is pink, just can't get enough of it! The coat is from Zara and the earrings are from H&M. (It's also a new favourite, long + sparkly shall they be!) I'm so happy that I'm finally free from work, I miss that I can not be active on my social medias and blog when I work all day. Anyway, I wish you a nice weekend, many hugs 

No comments:

Post a Comment