November 02, 2016

The pink skirt

Har funderat en hel del över om den här outfiten blev för mycket en mix av olika saker..kanske det, men gillar ändå det ihop. Dock har jag nog haft bättre looks, men älskar min rosa kjol från Noanoa, känner mig som en prinsessa i den särskilt med den här marmor bakgrunden. Örhängen och väskan kommer fån Mango, blusen är från Acne studios, kjolen är NoaNoa, tofflorna är Gucci och jeansen är från Monki. Måste bara säga att jag älskar vädret så mycket, at man kan gå i tofflor i november! Jag har inget att klaga över, dock går alla italienare med tjocka dunjackor, men för mig (som kommer från Sverige) är 22 grader vanlig sommarväder. Älskar bara hela <3 

/Been thinking a lot about this outfit, maybe I'm mixing too much different colours and materials... I've probably had better looks, but love my pink skirt from Noanoa, feel like a princess in it especially with this marble background. The earrings and handbag is from Mango, the blouse is from Acne Studios, the skirt is  from NoaNoa, the sandals are Gucci and the jeans is from Monki. Just have to say that I love the weather so much here, I mean I can wear sandals in November! I have nothing to complain about, however, all the Italians wear thick down jackets, but for me (coming from Sweden) are 22 degrees normal summer weather. Just love the whole <3


No comments:

Post a Comment