October 26, 2016

Yesterday

Har haft en otroligt spännande (och tröttsam) dag igår, dock har jag inget att klaga över då jag har fått lära känna intressanta och trevliga människor och har blivit rikare med nya intryck och erfarenhet. Vi stylade (eller bättre sagt jag var med och lärde mig, och hjälpte till där jag kunde) för Femina, fotton är ute i Januari! Har aldrig köpt Femina själv, jag har mest bara läst lite i mammas och mormors gamla tidningar, men nu minsan! Första saken kommer bli att köpa tidningen i januari, känns så spännande att se hur bilderna verkligen ser ut! Här kommer iallafall lite bilder som jag tog med mobilen igår. Kramar, Ester


/I had an incredibly exciting (and exhausting) day yesterday, but I have nothing to complain about, cause I got to know intresting and kind people and has become richer with new impressions and experience. We styled (or better said I was there and learned and helped where I could) for Femina, the photos is out in January! Have never bought Femina for myself, mostly I just read some of my mother's and grandmother's old newspapers, but now! The first thing will be to buy the magazine in January, it feels so exciting to see how the pictures really looks like! And here comes some pictures I snapped with the phone yesterday. Many hugs, Ester

No comments:

Post a Comment