October 11, 2016

On my mind

Äntligen har jag skaffat mig Photoshop! Har funderat på detta så otroligt länge, vet inte ens varför jag inte skaffade en prenumeration tidigare. Hittills har jag allting gjort mina plock inlägg med hjälp av Polyvore (där man inte kan hitta alla plagg man vill ha..riktigt jobbigt är det!). Här kommer även lite plagg som jag har haft i huvudet på senaste. Dom häftiga stövlarna kommer från Zara, kappan är Gant, tunikan är H&M Trend, den broderade tröjan är från Zara, väskan är Kenzo (denna har jag på min julönskelista faktist..haha), och den svarta skjortklänningen är Use Unused, som är ett ungerskt märke, hoppas jag kan inskaffa den snart, kan tänka mig att bära den både med öppna knappar med nån t-shirt under som syns eller uppknäppt till halsen, tjusig är den! Kram på er <3 

/Finally I got myself Photoshop! Been thinking about this for so long, don't even know why I haven't bought a subscription before. So far I have done everytime my "picking posts" using Polyvore (where you can't find all the pieces you want .. it's really anoying!). Here are also some pieces that I have had in my mind lately. The cool boots are from Zara, the coat is Gant, tunic from H&M Trend, embroidered sweater is from Zara, the bag is from Kenzo (I have this one even on my Christmas wish list..haha), and the black shirtdress is Use Unused, a Hungarian brand, hope I can buy it soon, can imagine wearing it both with open buttons with a t-shirt under thats visible or buttoned to the neck, it's so pretty! Many hugs to you <3


No comments:

Post a Comment