October 06, 2016

Happy day!

Tittade ut den här kjolen från Ganni redan när vi var i Köpenhamn med Lorre men köpte den aldrig då, dock beställde jag den efter en vecka då jag tänkte på den hela tiden..Den är ju så himla vacker! Igår var jag och hämtade den och ahh den är en kjol man kan ha hela livet. Kan se mig som 80 åring tant i den med en skjorta haha. Fick även ett mail idag om att jag vann Täby centrums tävling, är så himla glad för det! Har aldrig vunnit nåt i hela mitt liv så vitt jag minns. Men imorgon är det jobb igen och sen måste jag passa på mina små kusiner över natten, åh vad jag kommer bli trött... Men tillbaka till kläderna, skjortan är Acne, hittade den på Tradera för några veckor sedan, jeansen är Monki, och sandalerna är Christian Louboutin. Förlåt för den dåliga kvalitén, tänkte testa min gamla kamera igen, glömde hur dålig den var egentligen.. måste sälja den nog och köpa en bättre till mig själv. Kram på er!

/I had this skirt on my mind a long time ago, I also tried it when we were in Copenhagen with Lorre but never bought it.But I couldn't resist so I ordered it after a week haha (typical me). It's so beautiful! Already my favorite skirt, I can see me as a 80 years old in this skirt whit a shirt haha. Also got a mail today that I won Täby centers contest, so happy for that! Has never won anything in my life as far as I remember. But tomorrow it's back to work again, and then I have to babysit my little cousins ​​in the evening and over night, gosh what I will get tired... But back to the clothes, the shirt is Acne, found it on Tradera few weeks ago, the jeans are Monki, and sandals Christian Louboutin. Sorry for the bad quality, thought it would be a good idea to test my old camera, forgot how bad it really was .. must sell it soon and buy a better one for myself. Lots of hugs to you!

No comments:

Post a Comment