September 21, 2016

Style inspiration of the day: Jenny Walton

Jag har följt Jenny och hennes resa i flera år nu. Sättet hon gör helt underbara, charmiga och romantiska looks dag för dag är helt underbart. Bilderna är tagna i London nu under veckan. Det är bara att erkänna att det är inte många som skulle kunna bära upp denna Simone Rocha jackan. (Dessutom inte i denna kombinationen.) När jag ser bilderna tänker jag på mitt fynd som jag gjorde förra året, som är en stor leopardmönstrad vintage Valentino kappa. Jag måste erkänna att jag vågade bara ha på mig den en gång, kände att alla tittade. Det är ju ett plagg som drar mycket uppmärksamhet åt sig. Men nu när jag ser Jenny, känner jag att jag måste ta fram den igen och rocka i den när det blir lite kallare väder! 

/I have followed Jenny and her journey for several years now. The way she makes absolutely gorgeous, charming and romantic looks from day to day is absolutely wonderful. The pictures are taken in London this week during the fashion week. I just have to admit there are not many who could wear this Simone Rocha jacket. When I see photos I think one of my bargains I did last year, which is a large leopard printed vintage Valentino gown. I must admit that I only dared to wear it once, I felt that everyone was looking at me. It is a garment that draw much attention to itself. But now when I see Jenny, I feel that I must rock in it when the weather gets a little bit colder!


No comments:

Post a Comment