September 07, 2016

September weather

Här kommer en look som jag riktigt gillar, med två av höstens favo plagg: min Ganni jacka och Henry Kole mules. Jag vill se ut såhär varje dag! Älskar att kombinera skjortor med klänningar nuförtiden, det är ju så himla vackert. Tänker hela tiden på helgen i Ungern, har ingen aning vad jag ska ha på mig..himla ångest! Det är ju så varmt där, och jag är totalt inne i hösten med svenska vädret... Hursomhelst har H&M skjorta på mig och Zara klänning. Kram

/Here is a look that I really like, with two of my autumn favorites: my Ganni jacket and Henry Kole mules. I want to look like this every day! Love to combine shirts with dresses nowadays, it's so lovely. I'm also thinking all the time about the weekend in Hungary, have no idea what to wear...oh gosh! It's also so hot weather there, and I'm totally in the autumn with the Swedish weather... However, the shirt is from H&M and  the dress is from Zara. Many hugs

No comments:

Post a Comment