September 21, 2016

Graffiti

Här står jag framför denna underbara vägg i Malmö i min kjol som jag sydde för några veckor sedan och i mina platform sandaler. Matchar dessutom perfekt med den rosa bakgrunden, älskar bara dom här bilderna. Kvalitén är ju tyvärr hemskt som det brukar vara på grund att bilderna är tagna med min mobil men ändå! Tröjan kommer från &Other Stories och pälsväskan är från Zara (hur söt som helst är den!). Man känner på vädret att vi börjar gå emot kallare tider men kan ändå inte sluta att älska Septembervädret. Det är så kul att man kan kombinera stövlar med bara ben och sandaler med jackor. Ha en fin dag, kram 

/Here I stand in front of this wonderful wall in Malmö in my skirt I sewed a few weeks ago. I also match perfectly with the pink background, just love these pictures. The quality is unfortunately terrible as it tends to be because the photos are taken with my mobile..but still! The sweater comes from &Other Stories and the fur bag is from Zara. The weather has begun to go against cooler times but still can't stop loving September weather. The best thing is that you can combine boots with bare legs and sandals with jackets this time of the year, It's so much fun!
Have a nice day! <3

No comments:

Post a Comment