September 14, 2016

Frilled details

Detaljer från måndag. Hade på mig min fina Nougat London kjol (som är extremt stor på mig, men funkar bra med ett skärp) och Stella McCartney skjorta med fin detalj på ryggen. Passade på att ta mitt nya Stella bälte som jag fyndade på Tradera och som passar perfekt med mina tofflor. Jag vet att jag borde inte klaga på det fina sommarvädret, men jag längtar så mycket efter hösten! Har så många outfit idéer som jag måste testa, men jag kan inte när det är så varmt som nu..

/Details from Monday when I was wearing my beautiful Nougat London skirt (which is extremely large, but works with a belt) and Stella McCartney shirt with chic detail on the back. Took the opportunity to take my new Stella belt that I bought on Tradera and it fits perfectly with my slippers. I know that I should not complain about the beautiful summer weather, but I look forward so much for the fall! Have so many outfit ideas I must try, but I can not when it's so hot like now...

No comments:

Post a Comment