August 14, 2016

The Malmöfestival

Igår var jag med Lorentz och kikade in till Malmöfestivalen, vi testade god mat (bland annat från Chile) och njöt av festivalkänslan. Jag hade på mig min nya Stella McCartney väska och skjorta som jag hittade på 70% nedsatt pris i Helsingborg (snacka om att vara lycklig haha), även Stella McCartney skor. Dock så kände jag att några vita sneakers skulle kanske ha passat bättre men mina Adidas Superstars är så slitna att jag orkade helt enkelt inte ha dom på mig. Och jackan är vintage och byxor från H&M.

/Yesterday we visited the Malmöfestival with Lorentz. Vi ate tasty food (from Chile for example) and enjoyed the festival vibes. I wore my new finds: a Stella McCartney shirt and bag, which I found earlier in the day in Helsingborg on 70% (talk bout being happy haha), and even the shoes are from Stella McCartney. However I felt that white sneakers would match better but my Adidas Superstars are so over worn, I can simply not deal with them.. Anyway the jacket is vintage and the trousers from H&M. 

No comments:

Post a Comment