August 01, 2016

Kullaberg

Igår var vi och besökte Kullabergs Naturreservat och Mölle. Vid Kullaberg har jag redan vandrat och badat för fyra år sedan, redan då tycket jag att hela området är helt underbart. Detta tycker jag fortfarande och kan verkligen rekommendera för alla att besöka området om ni har inte redan gjort det!

Kläderna jag hade på mig var en Zara kjol och top, Birkenstock tofflor och vintage väska och skärp.

//Yesterday we visited Kullabergs Nationalpark and Mölle. I've already been at Kullaberg and walked around and also took a dip in the sea. That was four years ago and even then I thought it was absolutely wonderful. My opinion has not changed in this and I can really recommend for all of you to visit the area if you have not already done so!

About the clothes: The top and skirt is from Zara, slippers from Birkenstock and the bag and belt are vintage. 

No comments:

Post a Comment